fredag, november 30

Känner mig lite gnällig just nu men det är tuungt nu! Sover dåligt, vaknar så fort jag måste vända på mig (kan bara ligga på sidan), dessutom måste jag upp å kissa 2 ggr/natt. Jag har ont i ryggen (idag har mamman varit och fått massage, vilket var skönt men känner fortf av ryggont tyvärr), bäckenet ömmar och känner av ischias på höger sida. Halsbränna (som faktiskt är lite bättre än vad det har varit... Liite positivt iaf), börjat svälla i fötter och händer och knäna börjar ta stryk av den graciösa kroppen å i övrigt känner jag mig stor å klumpig! Så positiva är vi här hemma så mannen har flytt på julbord med jobbet ;) å jag kollar på tv... Det där härliga utbudet som sänds på helgen ;) Trevlig helg från ett negativt preggo :)



1 kommentar:

Jossan sa...

All min kärlek till dig älskade vän <3
Snart är all halsbränna, svällda fötter och ryggat borta, docknfpr du nig tyvärr räkna med dålig sömn en stund till, hihi,

Puss!!!