torsdag, april 5

Påsk

Nu är det påsk! En högtid jag inte bryr mig speciellt mycket om faktiskt. Inget påskpynt här inte men lite tulpaner ska nog införskaffas till helgen, kanske till och med kan sträcka mig till att köpa rosa istället för vita ;)

Påskhelgen spenderar vi på Ikea (fredag, inte hela helgen tyvärr)! Familjemiddagar och kanske fest.. Fick sms av en festsugen svägerska, så vi får se vad helgen bjuder på!

Ikväll spenderar vi kvällen i FK Arena! IBF Falun är i semifinal mot Storvreta, 1-0 i matcher för den som bryr sig! Vi har blivit innebandytorskar iaf :) Matchen sänds på tv4 sport om det är nån som vill kika!

Hoppas alla får en toppen helg, Glad Påsk! Kram!

2 kommentarer:

jossan sa...

Hej sötaste goaste älskade vän!

Hoppas att både du , mats och svante mår bra!

Bloggen ekar lite tom tycker jag.. dock förstår jag varför... :D

Hoppas ni hade en härlig dag på Ikea och att Mats överlevde me en antagligen köpgalen frida ;)

Åh vad jag längtar till sommaren till vi ses.. då bor du i vika.. jääää :D

Har du koll på hur din sommar kommer att bli? Funderar på att anlänmda till falun Lördagen vecka 28 kanske? Hade det passat dig? Vi får ta oss ett prat snart.. saknar dig massor!

Puss bästaste du!!!

Frida sa...

Ja bloggen ekar tom... Ska försöka bättra mig! Skulle kunna fota allt jag köpt till nya hemmet, då blossar bloggen upp igen :)

Mats överlevde Ikea, jag fick nog nytt rekord! 1 timme på Ikea och totalt 2 timmar i Valbo!

Jag har inte fått Julischema än men kan lägga önskemål att få vara ledig den helgen! Jaa prata snart!! Hoppas ni haft en bra påskhelg! Pusskram!