torsdag, mars 15

Lite flyttankar.. å lite pluggtankar

Lägenheten och alla abonnemang på diverse ställen är uppsagda, lite märklig känsla.. 6 år på Trotzgatan blev det. Lite smågrejer är inhandlade, kan liksom inte riktigt hålla mig :) T ex den här snygga jeanstrasmattan från Hemtex

Tavlan är MIN! Hittade på den i en inredningsbutik i Sthlm, så mamma å pappa fick köpa när de var i Sthlm en helg. Det blev vår inflyttningspresent, tack!!
Och förra veckan var vi och köpte en sängstomme från Blocket! Den vi (läs jag) ville ha! :) (Hemnesserien från Ikea)

Sängborden kvar, det får bli en Ikeatripp snart, till M´s stora glädje ;)

Nu ska jag gräva ner mig i Ledarskapsboken.. Lider av lite motivationsbrist i plugget och längtar efter lite sommarlov nu! 2 ½ kurs kvar och sedan är år 2 av 3 avklarade.. Hjälp, var tar tiden vägen?!

Ps. Peace & Love biljetten är inhandlad! Yay!

Trevlig torsdag! Kram

2 kommentarer:

jossan sa...

Åh vilken fin matta och sängstomme.. superfina verkligen!!!

och ÅÅÅh vad jag saknar dig, och det skall bli underbart mysigt att träffa dig på Lördag, om än bara för en fika denna gång.. min bästaste bästaste Frida.
PUSS O KRAM på dig !!!

Frida sa...

Det var jätte mysigt att ses om så bara för en kort sväng! Å hela familjen dessutom! Hoppas ni har lika bra väder i Orsa som vi har här hemma! Puss