onsdag, oktober 19

Tentadags

Idag har jag varit hos Silvia och fått nya ögonbryn! Trodde aldrig hon skulle kunna göra dom så snygga som dom vart, super nöjd! Med nya bryn menar jag alltså att hon plockade, formade och färgade.

Efter det har jag suttit begravd i böckerna. Vi läser nu Ekonomistyrning, som är ungefär lika intressant som det låter ;) Lite överdrivet neggo men det är mycket att ta in och som vanligt till tenta är det svårt att veta vad man ska plocka ut och fokusera på! Tre böcker ska in i huvudet och jag tror att det redan är fullt där :S Nu till mammas jobb och skriva ut 30 000 powerpoints. Så nu vet ni vad jag gör ikväll fast självklart med en paus kl 21.00 (Greys!) :)


Trevlig onsdag!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du!! Jag är så stolt över dig. Lycka till. Kram Mamma

jossan sa...

härligt m en uppdatering.. har änna funderat på vart du tagit vägen.. men nu m tenta plugg m facig i hand förstår jag att du varit upptagen.

Hoppas allt är bra m dig och allt går bra med skola, livet och allt därtill..

Vi får prata nån dag snart tycker jag.. jag jobbar i helgen sen västerås o hälsa på jenny nästa vecka,.. mys.

Tänker på dig vännen. Puss okram jossan

Frida sa...

Ja det har varit lite mycket därav ingen ork till att uppdatera här.

Ja vi hörs snart vännen! Tänker på dig oxå! Pusskram!

Tack mamma!