måndag, juli 25

The Secret

Tänk vad mycket man faktiskt styr över själv. Varje morgon när du vaknar så har du ett val, att tänka negativa tankar eller positiva. Den känslan du väljer, skapar din dag.
Du väljer hur du vill känna inför allt.

Jag har sista tiden varit negativ, jag har tyckt att livet är orättvist. Jag har fokuserat mycket på vad jag inte har och glömt bort vad jag faktiskt har i mitt liv. Vilket är massa fantastiska saker och personer.
Jag har valt att vara negativ och därför har negativa saker kommit till mig. Det jag ger livet, ger livet mig.

Flum, flum :) Men jag tror att det är så!

Jag väljer att tänka positivt, jag väljer att tänka kärlek och jag väljer att vara tacksam över allt fint jag har i mitt liv!

Ps. Läs The Secret! Den ger dig ett nytt tänk om livet, berättar hur mycket du styr över själv, hur attraktionslagen fungerar. Jag tror att många behöver läsa den boken, jag lånar mer än gärna ut den om det är någon som vill läsa.

Puss, kram å kärlek

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Kloka ord och helt sanna! Det är så man lär se på Livet Frida! Du är på helt rätt väg nu!! Man har alltid ett val att göra! Det är intressant att tänka efter hur många val man har gjort på en dag! Men du har kommit långt min vän!!

jossan sa...

du har så rätt, så rätt min vän!
Snart ses vi ju.. vi kommer nästa torsdag.. wiiiii.

PUSS O KÄRLEK!

Frida sa...

Tack mina fina vänner :) <3

Ja wii snart ses vi Jossposs :) pöss