onsdag, december 8

Snurr

Validitet, reliabilitet, kvantiativ, kvalitativ... Orden bara snurrar runt. Känns som jag bara blir snurrigare av allt jag läser och jag vill tilägga ett stort BLÄ! Kl 18 på fredag ska hemtentan var inskickad och jag hoppas att det blir tidigare än så. Sen kommer ett stort glas rött sitt fint! Längtar! Jag tror att den här uppgiften hade varit rolig om man hade lite mer erfarenhet om ämnet, nu känner man sig som tidernas vetenskaps rookie och man gör troligtvis massa fel. Våra lärare sa till oss i början av terminen "Ni kommer att uppleva ett kaos men det är mitt i det kaoset ni lär er" Jag hoppas dom har rätt!
Nu ska jag titta på Greys och släppa vetenskapens värld :)


Kram

1 kommentar:

Jossan sa...

heja heja heja...
du är så duktig vännen och jag är övertygad om att tentan snart är inskickad. Då kan du fira med ett stort glas rött och andas ut.. snart kommer en roligare kurs :-)

Tänker på och saknar dig, som vanligt... fortfarande, efter 11 år, är det lika trist att vi bor på olika ställen :-(

Puss o kram jossan