torsdag, juli 24

En lovely dag!

Härlig dag! Trots att den hade en mardröms start, två som sjukanmälde sig.. och det är liksom mitt jobb och fixa det.. Inte direkt vad man känner för kl 07.. Men kunde sen flexa ut kl 13 och hem och lägga mig på balkongen o sola! Hett var det... Men soldyrkare som man är stod jag ut! =)

Nu till dagens bästa och dagens skräll.... Jag vann minigolfen igår!! Är väldans imponerad om även lite chockad.. Igår efter spelomgången hamnade jag på en 3:e plats(var nöjd även med det resultatet) men idag visade det sig efter en kontrollräkning att det var jag som kammade hem det, fick ju genast lov att lyfta luren och informera min kollega om pallplats ändringarna=)

Snart är det helg igen.. Vart tar tiden vägen?! En arbetsdag kvar sen så! Lite vin imorgon på Rådhusgår´n tror jag det blir och på lördag är det min kusins bröllopsfest! Och solen ska ju tydligen göra oss sällskap hela helgen, känner på mig att det blir en grym helg!
Kram Frida

Inga kommentarer: